מהו מיתוג עסקי מוצלח?
לא כולם יודעים אך מיתוג עסקי נכון ומקצועי מעלה את המכירות ומשיג תוצאות:
בתהליך מיתוג עסקי ישנם הרבה שנוטים לחשוב שמדובר בעיצוב לוגו בלבד, אך תהליך מיתוג עסקי מורכב מכמה פרמטרים מאוד חשובים,
אפיון מלא של העסק:
אפיון של שירותי/מוצרי העסק, מתחרים, פילוח קהל יעד שאליו רוצים לפנות, מטרת הפרסום, הבטחה פרסומית, מודל SWOT (חוזקות, חולשות הזדמנויות ואיומים) אסטרטגייה פרסומית.
בניית ועיצוב הלוגו:
שלב הבנייה והעיצוב של הלוגו הוא השלב שכבר הלקוח מתחיל לראות את הדברים קורים, זהו שלב שיושבים וע"י אופי העסק מגבשים דעה על איך יראה הלוגו, איזה מסר הוא ישדר ומה הקונוטציה שהמביט בו יקבל,
לרוב לוגואים כוללים שם שנכתב בפונט נבחר שמתאים לשירותי/מוצרי העסק ועדיף לתת טאצ' אישי לאותיות שם העסק, אלמנט מעניין ויפה שגם על הקונוטציה שהוא ישדר נותנים דגש, סלוגן מנצח.
יש גם פעמים בודדות לפי צרכי הלקוח שהלוגו מורכב מאוד דברים.
בחירת סלוגן:
הסלוגן הוא חלק מאוד חשוב בכל מערך בניית המיתוג, הוא כולל בדרך כלל כמה מילים מיוחדות שמרכיבות משפט מחץ שמשדר ללקוח את ייחודיותו של העסק ואת ההבטחה הפרסומית שלו,
זה נעשה תוך הקפדה ודיוק כדי שבסופו של דבר יעביר ללקוח את המסר בצורה בה ירגיש הלקוח שממש זה העסק שאליו הוא צריך לפנות ובו להאמין.
פרט נוסף חשוב: לרוב סלוגנים אינם משפטים שנשמעים כחד משמעיים אלא משפטים מתוחכמים שכל לקוח יכול לקחת את פירושם למקומות שלו.
הסלוגן ממוקם לרוב מתחת לשם העסק והאלמנט, אך גם פה יש מקרים חריגים.
לעומת בוחרי הסלוגן המנצח יש לקוחות שיבחרו שאת מקום הסלוגן יתפוס פירוט שירותי/מוצרי העסק.
והכי חשוב בהליך מיתוגי זה להגדיל ראש, לצאת מחוץ לקופסא ולתת למגוון האופציות המופרעות שעולות בראש את מיקומם בשולחן מערך המיתוג, גם מצד המבצעים וגם מצד הלקוחות.
אנו באמפסיס בטוחים שתצאו מרוצים ונרגשים כמו המון מלקוחותינו
מוזמנים ליצור איתנו קשר עכשיו>>> 08-921-7030